Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis
Näin mulle opetettii ammattikoulussa joskus 2005-2007 välisenä aikana
Ja siinä oli ideana justiinsa se, että jos ottaa kuorman/vaihtokorin niin piti huomioida telillisessä vehkeessä justii toi maassa oleva akseli pykälä, että voiko laillisesti ajaa teli ylhäällä.
|
Siitä ny on 10 vuotta, eli ei mikään silloin ollut pidä paikkaansa enää suomaliassa
Kukaan ei vaan ole muistanut missään ilmoitella, et vanhoilla pykälillä ei ole arvoa enää
Paras oli kun lepoaika säännöt vaihtu kesken ajokauden

Tosin kukaan ei pysäyttänyt
Nykysiä lepoaika sääntöjä en ees viiti selvittää, kunnei niitä itekseen ajellessa "tarvitse" ja sit kun leipänsä eteen tulee ajaneeksi ne on pakko kattoa sinä päivänä kun liikkeelle lähtee
Kerran kyselin lepoajoista niin se partio sanoi kuten miten älylliseltä kuulosti, mutta kerroin sit, et he on väärässä. Totesivat vaan, että ei heitä kiinnosta, jos kiekko näyttää älylliseltä ja muita virheitä ei ole niin miksi he soittelemaan jonnekkin viralliselle taholle jolla on väärää tietoa.
Mulla on se käsitys, et nykysellään taitaa olla kait mahdollisesti taas voimassa toi takimmaisesta akselista ja taittopisteestä ja se kait jotenkin lasketaan akselivälistä ja kääntöympyrästä, et paljonko saa olla ylistystä tai jotain kaarrejättöä
Epäilyttää, että tuskin sitä tietää partiotkaan miten se laki ny tällä hetkellä menee
Tulostaa paprulle trafin sivuilta itelle sopivimmat pykälät ja ajelee menemään