Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.05.2016, 21:20
SALIASTAJA SALIASTAJA ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 11.01.12
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Joo tämähän oli lähinnä hauska juttu, jolla myyjä menetti kylläkin täydellisesti minun luottamuksen, jos nyt automyyjällä edes oli mitä menettää. Tässä pätkiä sähköposteista,

Minä:Oliko huoltokirjan kuvat väärästä autosta vai onko nettiauton ilmoituksessa virhe, täydellinen huoltokirja?

Myyjä: Miten siinä ei täydellinen huoltokirja?

Minä: Huoltokirjan mukaan 180tkm ja 210tkm määräaikaishuollot tekemättä. Minun mielestä täydellinen huoltokirja tarkoittaa että kaikki huolto-ohjelman mukaiset huollot tehty huoltokirjan mukaan.

Myyjä: Auto on huollettu, 20tkm välein.
Varmistin että huollot on suoritettu asiallisesti ( kysytty Toyota jälleen myyjältä )
Huolto-ohjelmassa on noudatettu 20tkm vaihtoväliä.
Joten auto on huollettu täydellisesti.

Edit: kaikki edelliset neljä riviä tosiaan myyjän vastausta. Miten Toyota jälleen myyjältä voi tarkistaa Metakan tekemät huollot??? Eikä tosiaan ole kysymys pelkästään huoltovälistä vaan öljynvaihtohuolto merkattu 3 kertaa peräkkäin ja 2 peräkkäistä määräaikaishuoltoa merkkaamatta ja tämä vielä venytetyllä huoltovälillä. Ei kyllä haluttaisi mahdollista reklamaatiota selvitellä tämän myyjän kanssa eli en maksa kyseiseen liikkeeseen yhtään enempää kuin yksityiselle. Tuskin lähden autoa edes 500km päähän katsomaan, vaikka 8 paikkaisia kdj120 ei ihan joka paikassa ole myynnissä.

Viimeksi muokannut SALIASTAJA : 13.05.2016 07:22
Vastaa lainaten