Mersun ympärillä on viime viikkojen aikana tullut varmaan toista sataa työtuntia vietettyä. Kova oli rypistys, että olis päässyt muiden tamperelaisten kanssa Helatorstaita viettään Itä -rajan taakse, mutta liikaa jäi kaikennäköisiä pikkuhommia kesken ja pyöränpulttien kanssa ollut pikkasen ongelmaa..
Mutta mese on nyt leimassa! Kovaa testiajoa ja pikkuhommien viimeistelyä iltahommina, niin lähetään sit seuraavaan reissuun
Tässä vähän kuvatuksia tän hetkisestä kuosista:

Peräluukkuun täytyy vetolaatikko vielä askarrella kannen alle ja sisuta kaipaa verhoilua, niin pysyis pahimmat melut auton ulkopuolella.

Tabletille tuli teline keskelle kojelautaa.

Syyläriksi tuli loppujen lopuksi jo Jeepissäkin käytössä ollut iso alumiinisyyläri. Maskin tein uusiksi, niin mahtu syyläri mahdollisimman eteen, jolloin jäi tilaa hydrauliikka-asennuksille.

Eli hydrauliikka ottaa voimansa suoraan kampiakselin päästä. Hihanpyörän pulttijakoon istutetiin akselitappi, johon tuo sakakrakytkin on asennettu. Pumpun ympärille kyhäsin tuollaisen magneettiventtiilin, niin saa osan öljyvirtauksesta hullunkierrolle, kun painetta ei tarvita ja osa menee aina venttiilipöydän ja suodattimen läpi.
Alustaksi tuli 2" korottavat Dopinssonin jouset ja iskarit. Yllättävän mukavan tuntuiset ajella. Etupäähän vois metsästää vielä 1" korotuspalat jousen väliin..
Tämmöstä tälläkertaa. Pistän lisää tarinaa, kun noita kaikkia pikkuhommia ehtii tekemään.