on viellä tuon ikäsissä dieseleissä aika vajaat ne älyt joka automerkissä.. toisekseen savuarvot on samat leimalla viel 2000 kun olivat 1990 autoonkin, eli käytännössä voit laittaa jonkun ihan rehdin OIKEAN diesel koneen, ilman älyä/sähköhomoilua. en tiedä miten noissa jeepeissä menee sitten korin sähköt ECM kanssa naimisiin, muuten kun, että ajonesto on "väylässä".. jotenkin persetuntumalta uskaltasin väittää, et korin sähköt ei juur juttele mitään järkevää sinne ecuun päin, eli omansa voi poistaa samalla kun tekniikkakin lentää romulle. sillon jälelle jää suurimittasia sähkötöitä sen verran, että saat jeepin mittarit, joista taitaa suurin osa olla vastusmittareita pelaamaan sen valitsemas koneen kanssa, eli pauttiarallaa, jos ei osu anturin ohmit kohilleen, se etityttää käypäsellä vastusalueella olevien antureiden vaihdon +nopeusmittarin "kalibroinnin". mie jos oisin dieselöimässä XJ:tä laittasin jonkuu mersun 3l TD padan sinne ja sitten sopivasti kutittelis, et ehtii ohite