dodih... nyt on vinssi saanut paikkansa, puskuri maalinsa ja koekiskontaakin on harrastettu...
VVALMIS!!!

Puskuri sai sinkki/pohja/pintamaali käsittelyn lähiseudun koneistamossa, maali on paksukalvomaalia, joka tekee pintaansa ohuen muovikalvon ja jää muuten pehmeäksi estäen maalin lohkeamista. Vinssin päällä olevaan aukkoon tulee vielä aikanaan rosterista kansi jottei sinne sada sisään. Releboksin siirsin konehuoneen puolelle, sille tein telineen syylärin viereen moottorin ilmanottoputken alapuolelle, kaukoohjaimen pistokkeelle tulee paikka maskiin ja sisällä on toiset käyttönamiskat. Tein sähköt siten että kun vinssin kytkee päälle moottori nostaa kierroksensa kylmäkäyntisolenoidinsa avulla latauksen tehostamiseksi. pari diodia varmistaa ettei virta kulje kylmäkäyntiennakon säädölle, eikä koneen ollessa kylmä myöskään vinssille.

tässä kuvaa releboksista ja jalasta.
Koska siirsin relelootan kauemmas jouduin vaihtaa kaikki johdotkin ja lisäämään sisäkäyttöä ja kaukoohjaimen pistokkeen siirtoa varten piuhat. Kaikki johdotukset on suojattu kuumankestävällä haitariputkella, vaikkakin kuvassa se vielä virtajohdolta puuttuu.
Sisäohjaus tuli keskikonsoliin, katolla olevien työvalojen kytkimien viereen, ja se käsittää palautuvan vipukytkimen vinssin käyttöön sekä päävirran vinssille.
Koska poistin alkuperäiset hinaus"korvat" maavara keulassa kasvoi siltäosin n. 10cm, ja viistettyjen puskurinpäiden johdosta reunoissa vielä enemmän, kumpa vaan tää "omakotitalon kokoinen kapistus" ei olisi niin pirun pitkä... takaylitystäkin on varmaan kaks kilometriä
"aito kolmiveto"