Lainaus:
quote:
Kas vain, täällähän on joku hyväuskoinen tullut huijatuksi ja heti se on vinkumassa ja valittamassa kun ei ole varaa ostaa hanskoja ittelleen, koska kaikki rahat se kantaa mulle ostaessaan siihen hirveeseen monsteriin jotain täysin tarpeettomia thyyninkivarusteita, että sais lisää katu-uskottavuutta. Ja jotta asia ei jäis mitenkään epäselväksi, niin muistutan sulkapäähinemiestä siitä mainitsemastani kauppaehdosta, eli tavaran saa tuoda takaisin, jos se toimii. Ilmeisesti ostit jotain ihan paskaa joka ei toimi, joten voit mun puolesta työntää sen vaikka..., tai jos haluat palauttaa sen kahden tonnin osan, niin korjauta se ensin. Voit myös pitää sen ja korjauttaa sen omalla kustannuksellasi vaikka sir Jamantilla.
Seuraavan kerran kun tuut taas jotain valmiix rikkinäistä hilavitkutinta ruikuttamaan puoli-ilmaiseksi, niin tarkista kuitenkin ensin oman passisi voimassa-olo ja varaa liput jonnekin riittävän kauas mihin mun kartta ei riitä, esim. kehä-kolmosen ulkopuolelle. Saatan nimittäin heittää sulle haasteen ja sit katotaan auttaako mun ISOMPI mahani välien selvittelyssä kahvilan antimista nauttiessamme.
Ja mitään hymiöitä ei tuu tähän loppuun, koska tän yön hymiökiintiö on jo täynnä.
|
Vai persiisiin 2000 € osa pitäisi tunkea... kohta ei ISO mahkaan auta enään !!! rötösherrat on saatava kuriin.
Kuluttajasuoja kyllä pistää offijätkät kuriin. Tämä ei jää tähän.
City Offari