Viestiketju
:
G-miehet huomio ! (Kysymyksiä G-Mersusta)
Näytä yksittäinen viesti
#
1
26.04.2016, 17:24
SammyGee
Jäsen
Rekisteröitynyt: 17.06.09
Sijainti: hyvinkää/mäntsälä
Viestit: 38
Hieno juttu,tarviipa soittaa karpiolalle. Kertokaas viisaat sopiiki tohon tml 8x15 et+15 vanteelle väännetyt 35x12.50 gummit w460 ? Olis moinen setti tarkoitus ruuvata kiinni kun saa kilpiinkin. korin korotus ja +40m alusta autossa.
__________________
G Mese -89
SammyGee
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: SammyGee
Etsi kaikki SammyGee:n viestit