Mikä meni pieleen samurain kytkimen kanssa
Palstan haun ja googlen avulla värkkäsin täyden koneremontin Samuraihin, oikaisut, hionnat ja laakerit koneistamolla. Kaikki meni hienosti ja kone käy kauniisti.
Joku kuitenkin meni pieleen uuden kytkimen kanssa, jonkun kilometrin ajamisen jälkeen koko paineasetelma hyppäsi pois paikoiltaan ja rouhi laatikosta kytkinakselin ympäriltä tunneliakin 5mm mennessään. Levyt oli oikeinpäin, Vauhtipyörä ehjä, painelaakeri oli kohdillaan.
Laatikko nyt irti, kytkinakselilla klappia hieman. Ei tuota nyt kovin helppo väärin ole laittaa, onnistuinko kuitenkin? Vai oliko motonetin westlake liian ohut paketti tms...
Kannattaako lodju laittaa takasin laakereita vaihtamatta pienestä klapista huolimatta, haittaako se puuttuva 5mm putken päästä? Ajossa ei mitään huomattavia ulinoita ole aiemmin ollut ja hyvin toiminut.
|