Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 09.02.2005, 22:59
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

maastureista
1. trooperi 86 kone pommi ei edes uuskone auttanu!
2.ford (iso) bronkko 85 wasser pumppe vika,LLkennostot,sähköviat,ohjattavuus
surkea jopa 165 fergusonnin ohjaus alamäessä on vaakaampaa kuin fordin.
etu kardaani?? se hävisi jonnekkin.
3. sukisuki 413 93 v***n mätä paska keittävä romukasa.
4. ranke rooveri vogue 5d ei kats. siisti?? eli suomeksi.. katsastettu
viimeksi 5 vuottasitten hylätty lahon (pelti rungon) takia voiman siirto kesti hädin tuskin siirron pihaan. autolla ajettu 200tkm voiko mikään maasturi olla NÄIN loppu näillä kilsoilla? muu kuin range rover?

henkilö autoista
1.fiat uno ja tipo termostaattit,syyläri,kansipahvi,vaihteiston yllättävä loppuminen,sisäkaton HOMEHTUMINEN lienee tipon ongelma koska ei unossa.sähköviat jokapaikassa(SÄHKÖ KAAVIOTA ESIM. SULAKKEIDEN PAIKOISTA EI OLE EDES OHJEKIRJASSA LUKEE VAIN "SULAKERASIA" ETI SITTEN VAIKKA TAKAVALON SULAKE ARPOMALLA.!!! mätä ja muut viat nyt kaikki tietää fiiatessa niitä on.!

2.talbot solara paska jonka ostin kesti 3km kytkin loppui ja jonka kohtalo oli jäädä paalikuorman täytteeksi.20e tuli takkiin solara kaupoista.

3.2-veto jenkit(gm) laatikkoviat eli vaihteet katoaa (th 700) ja paukkuu päälle yllätten,kone loppuu 200tkm:ssä,startti,laturi,mätäviat etenkin 96 mallisissa jenkeissä,jarru viat takajarrut lukkiutuu.
perän jollotukset ja välys ymm.etenkin vaneissa 10 pulttinen ja 14 pulttinen. mutta jenkillä ajaessa mikään ei voi tulla yllätyksenä koska JENKKI auto hajoaa ihan mistä tahansa milloin tahansa ja viimeistelykin on ladassa jopa parempaa.



Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten