Korjaamossa pohdittiin kans että mineraalisia palamistuotteita voi olla sen verran pönttö täynnä 300 tkm kohdalla, ettei regenerointi enää kunnolla pure. Nokipolton saa vielä tehtyä (ja merkkivalon sammumaan) kun ajaa mosan lämpimäksi ja kymmenisen minuuttia pyyhkii jotain satkua menemään, mutta tuhkamäärä saattaa olla tosiaan jo tapissa. Oon siinä käsityksessä myös ettei tuo pakkopolttokaan tuhkaa saa vähennettyä, mutta kaikki lisätieto on tervetullutta...yllättävän montaa eri käsitystä tarjoo korjaamojen väkikin jotka itse miellän ammamiehiksi.
EDIT: -Matti- laittoikin kaivatun tiedon muutoskatsatuksen todellisuudesta, kiitos! Eipä siis tarvii uneksia tuosta, tosiaan pirssikin saman hintainen kuin testit ja raportit!
Viimeksi muokannut Finderi : 23.04.2016 08:28
|