Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.04.2016, 12:15
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Danlig Näytä viesti
En mä tiiä kui te suolaatte, mut jos mulle tarjottas ees sellasta harjottelupaikkaa 9€/pvä nii olisin ihan tyytyväinen niihinki killinkeihin jossei 12h päivää pitäs painaa. Vakitöitähän oon yrittäny hakea ja jonku kymmentä hakemusta oon laittanutkin tässä 9kk aikana ilman että haastatteluunkaan oisin päässy. Jotenki kaupan kassa ei tuntus sopivalta enkä tiiä pääsisinkökään sinne, mutta tuntus et kohta alan niihinki hakemaan. Ja jos jostaki tuntuu että se pleikkarin peluu on mahtavaa hommaa niin voin ilomielin vaihtaa osia. Joku sano et toista tonnia työtön saa, kertokaa mulle mistä niin voin sit lopettaa työnhakemiset
Oon kuullut huhua!

Sellainen laskenta malli on olemassa jonka takia tutun piti luopua moottoripyörästään, et ihmisellä pitää jäädä käteen 1600e kuussa kaikkine mahdollisine tukineen
Mutta siihen pitää olla omaisuudeton ja kaupungin tai kunnan osoitetussa kämpässä
Eli jos sulla on varaa omaan vuokra-asuntoon niin sossu tuet pienenee ja jos sulla on omaisuutta esim. auto niin taas pienenee jne jne, eli kaikkein "kurjimmin" elävät saa ton maagisen pari tonnia kuussa

Ne joilla on jotain esim. 200e auto ja vuokrakämppä sekä pesukone ei saa muuta kuin työkkäri korvauksen
Kaveri kirosi kun sossulla maksatti pesukoneen ja papruihin kirjattiin omaisuutta, niin sano kämpän menneen alta kunnei ollut varaa maksaa vuokraa ja syödä

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten