Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 16.04.2016, 06:29
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tuli hommattua Foxin pumput äFJiihin taakse, mut ei oikein mun filosofiaan istu ajatus että nämä tällasenaan laittais paljailla varsilla paikoilleen. Väkisinkin kestoikä kärsii kun hiekkasta suolapaskaa pääsee taas talvisaikaan hieromaan vartta pitkin.
Ei minulla ole ollut ikinä missään auton iskareissa haitareita kiinni, niissä missä on olleet niin revin pois.. en ole huomannut että olisi mitään ongelmaa. Enemmänkin niinpäin, että haitari pitää kosteuden sisällä, ja toisaalta kun se haitari kuitenkin hajoaa niin jää myös suola ja hiekka mitä sinne kumin sisään pääsee. Iskarin varren tiivisteet on loppupeleissä aika hyviä, ei ne ihan äkkiä rikki mene.

Aikanaan fillarihommista muistan, että niissä keuloissa missä oli haitari päällä niin tiivisteet hajosi aika äkkiä. Ne keulat, missä ei ollut mitään suojana kesti ongelmitta. DH- ajamisessa kuitenkin aikalailla lensi hiekkaa, kiviä ja skeidaa, ja kaatuessa vielä osui keulakin usein kiviin yms.. Eipä ole nykyisessäkään keulassa mitään muuta kuin stefat. Eikä ole takaiskarissakaan, ja niihin sentään usein lentää aika paljon mömmöä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten