Eiköhän tuo ole kyse siitä että esim. Hiluxissa ja Land Cruiserissa on alatukivarsissa 4 kpl epäkeskosäätöä, jos on aftermarket-ylätukivarret niin niistä vielä joka suuntaan lisää. Jos halutaan maksimaalinen rengastila, pitää casterit säätää maksimiin, mut tässä kohtaa yleensä hommaa tyssää. Syynä toisinaan että autossa on säätöpultit jumahtanu, mut toisinaan säätäjät ei yksinkertaisesti tajuu mikä vaikuttaa mihinkin jos samaa kulmaa voit säätää 3-4 eri kohtaa akselistoa.
Jos muuten onnistuu, niin sit auto saattaa jäädä puoltamaan ojaan tai rengas hipsua jonnekkin. Vastaavia kokemuksia itelläkin useita ja lopulta päätynyt säätämään itse. Hain kulmalapun että tiesin onko säädöt kuinka symmetriset ja siitä loppuhomma ihan silmällä sihtaamalla pitäen mielessä mistä lähdettiin muuttamaan ja koeajolla hienosäätö ratin keskittämiseksi.
|