Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.04.2016, 00:21
Lclassic Lclassic ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 26.05.15
Sijainti: pöytyä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
Tänään kokeiltu leimata 35x12,5'' --> BJ40.

Eipä kelvannut, vaikka oli lippua ja lappua mukana... BJ40 ei kuulemma verrattavissa BJ42, vaikka itkis nussis ja näkis kuolemanunta.. Ja joku ihan ihme sekoilu ton kanssa, mulla kuitenki levyt edessä ja rummut takana... akselit liisattu hj60.

Jossain oli puhe että 7.50-16LT rengas menis vertailukohteena sen STROlisän kanssa, ja näinolle se korkeus tulee jotain 8XXmm ja sais sen 35'' otteeseen, vaan tais olla inssillä huono päivä.

Kun joku tulee ja kertoo mulle, mitkä laput näytän sille insinöörille, mitä minä sille sanon, mihin minä vetoan ja millä lyön sille luun kurkkuun niin että se vittuilu aiheesta ''etsaanäitärenkaitaotteeseenikinä'', niin tarjoan lavan olutta.

Edes tuo kuva rek.otteesta(anteeksi, lainasin luvattomasti) jossa on BJ42 leimattu 35x12,5'' ei kelvannut, vaikka esitin kysymykseni näin; ''Miksi tähän autoon on saatu leimattua nämä renkaat, ja minun autoon ei saa leimattua''
Siksi että sinulla ei ole kumminkaimankaveri katsastusinsinöörinä! Ihan samaa ihmettelin kun katsoin avoautoa missä piilofarkun runko sekä niihin kuulumaton tekniikka paikallaan ja silti leimattu peli ilman 80 lätkää ja pehmeillä penkeillä.
Vastaa lainaten