Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 07.04.2016, 21:56
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Viestit: 697
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Jos se sihahdus kuuluu siitä apparin penkin takapuolelta, takaosan puolella olevasta kolmitiesolenoidista, niin se kytkee vain etuvetoa päälle jarrua polkiessa.
Mutta mites voi olla mahdollista että tuo sihahdus kuulu joka kerta kun jarruun koski, eikai se solenoidi joka polkasulla yritä sitä etuvetoo kytkee Kuuluisko tohon "framhjuls drift" nappiin syttyä valo jos etuveto on kytketty päälle, joko tätä itse nappia painamalla tai jarrupedaalia painamalla?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Sehän riippuu onko se vaihteistoöljyä, vai jarrunestettä. Voisin kyllä veikata et jarrusylinteri vuotaisi jarrunestettä, mutta sitten jarrua polkiessa kyl mittaristoon syttyisi "broms" merkkivalo, kun jarrupiireissä olisi paine-eroa.
Empä oo tätäkä asiaa tullu vielä kauheesti tutkineeks.
"Broms" kohtaan ei ainakaan syttyny mitään valoja ton ajon aikana.
Oliko tossa syylärin yläpuolella olevissa säiliöissä molemmissa jarrunestettä?
Kattelin et kuskinpuoleinen säiliö oli lähes tyhjä mut hantin puoleinen lähes täynnä.

Ja täsä pari kuvaa kunnostetusta kattoluukusta Vanha pelti oli melko rapee reuna-alueilta joten katoin paremmaks tekasta kokonaan uuden pellin.

Vastaa lainaten