Noniiin.
Nythä se olis rutisteltu leimalle.
Leimareissu oli jotakuinki aika kaoottinen, runkonumero oli kateissa, jarruputki räjähti jarrudynossa, mikään alustan osa ei kelvannut jne..
Alustan osista toimitin todistukset, ja omakohtaiset selostukset.
Myös hitsaussaumat on ''vakuutettu'' kestäviksi, ja ohjauskulmista piti toimittaa todistusta jne jne. Omatekoinen panhardiki kelpas...

Semmonen taistelu tuo oli että en jaksanu niuhottaa siitä ettei kolmevitosia saanu otteeseen. Kokeilemma toisen konttorin kautta..
Jaja... tossapa se maalattiin alkuviikosta, kolme reissua huitastiin normaduuria. Katto ja tuulilasinpyyhkimen moottorikoppa jäi maalaamatta.. katto tulee kuitenki valakosella. Kunhan tässä saa suurimmat ajohalut tyydytettyä, ja vähän haisteltua miten tuo alusta toimii.
Alustavasti yhen päivän ajoilla on todettu että pientä woblauksen tynkää on havaittavissa, ja takaiskarit on ihan waaaaaaytoooo jäykät. Nepä nyt on muistakin syistä menossa vaihtoon, kun sopivat sattuu kohdalle.
Ohjaukseen kokeillaan ohjausiskaria, jos se pieni woblauksen tynkä sillä vähenisi.
Ei varmaan muuta rapotoitavaa? kokeillaan nyt vähä ajella, ja tehä hiljalleen. Öljyhuoltoa pitäs tehdä piakkoin.
Muutama kuva kansalle, kun kuitenki tahotte.