Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV
Ja minä uskallan väittää että jos yleisessä keskustelussa ei ilmoittaudu rasistiksi tai ole suoraan kielteinen ja tuomitse heti turvapaikan hakijoita niin saa näitä kukkahattusuvakki paapoja kommentteja ja tiedätkös sitä ja tiedätkös tätä kommentteja...
|
Mites kun oon ihmeellinen väliinputoaja
En ole rasisti, mutta vastustan vapaata maahanmuutoa, kukaan ei ole suvakiksi haukkunut täällä tai muualla,
mutta moni suvaitsevaisista on vetänyt palkokasvia nokkaan, mun lausumista kun en kannata "meillä on ruskea unelma" aatetta ja olen melko suorasanaisesti lausunut mielipiteitäni partalapsista ja muista "hädän"alaisista
Rasistiksi mua on turha syyttää, kattelin eilenkin turkkilaista sillä ajatuksella, et jossei emäntää ois niin voisin kiinnostusta osoittaakkin kyseiselle neidolle.
Ja silti olen sitä mieltä, et kaikki ny tulleet matut sais painua helvettiin
Oon myös miettiny, et jos haaremin perustaisin niin jesidejä ostaisin daesh;ilta sinne muutaman, ne olisi nähneet elämän karun todellisuuden ja osais arvostaa sitä, ettei ihana partalapsi vetele turpaan omaksi ilokseen ja sen jälkeen perseeseen raiskaa kalashnikovilla
Niijja unohtamatta, et mulle on aivan sama vaikka ois kiinalainen korealaisista vanhemmista oleva homo joka seurustelee turkkilaisen neekeri homon kanssa jolla on syyrialaiset rättipää vanhemmat
Kunhan ne homoseksuaalit osaa käyttäytyä suomen tavoilla eikä kivitä transuja vaan sen takia, et niitten mielestä transut ei ole ihmisiä