Viestiketju: Turvapaikan hakijat
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.04.2016, 22:01
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Ei tarvitse, eikä pidä olla samaa mieltä.
Joten mikä tässä se ongelma sitten on ?

Lainaus:
Onko minun mielipiteeni mustamaalausta/provoa, mutta sinun omasi ei?
kirjoitit tuolla aikaisemmin:
Lainaus:
Kyllähän se näitten paapojien ja puolustajien pitäis olla suorastaan vaatimassa oman kotinsa suojiin pahalta maailmalta ja ennenkaikkea Suomalaisilta raiskari-naistenpahoinpitelijä-juopporasisteilta, jotka ovat vaan kateellisia tummahipiäisten touhuista.

Mutta aika vähissä vissiin on semmoiset Suomalaiset? Enimmäkseen väkytetään näppiksen äärellä suurista, humaaneista arvoista. Ja jos ei muuta keksitä, niin ainahan löytyy tuo yllä mainittu kotomaan kauhea peikko, jonka niskaan voi kaataa saavillisen paskaa.
jos tämä ei ole provoa niin mitä se on, ainakin melkosta panettelua siitä mitä minun pitäisi tehdä kun olen eri mieltä sinun kanssa.
Enkä voi kyllä sanoa ettenkö itsekkin provoa ehkä siitä pientä kiksiä saa kun huomaa että jollain palaa käämi, sori

Lainaus:
Entäpä kiihkoilenko minä järjettömänä? Entä onko sinun ulosanti kiihkoilua vai järkevyyttä?
Tähän voin vastata vain omasta takaa että minun ulosanti ei ole kiihkoilua, itsehän sinä tuota kiihko sanaa olet ekana käyttänyt, enkä ole mielestäni sinunkaan kommentteja sanonut kiihkoiluksi, vai olenko väärässä ? Järkevyyshän tässä topikissa on kaukana

Lainaus:
Summa summarum: En ole törmännyt seikkoihin, jotka muuttaisivat mielipiteeni: Pakolaisaallon pärskeistä, mitkä on rantautuneet Suomeen, ei ole kuin harmia.
Ei ne auta taloutta, rikostilastoja, työttömyyttä... Kulttuurin rikastuminen on aavistuksen outoa näin länsimaisella mittapuulla.
En ole yrittänytkään vaikuttaa sinun mielipiteisiisi, olen vain kertonut omia mielipiteitä.
Eiks se olisikin jo vähän liian hyvää jos tuosta pakolaisaallosta olisi jotain todella suurta hyötyä suomelle.

Lainaus:
Em. näkökohdissa tulokkaat näkyvät vain ja ainoastaan negatiivisesti. Kuka väittää toisin, selventäköön faktoilla. Onko tämäkin mielipide/makuasia?
Joo ei se varmaan ole sillä syyrialaisellakaan ollut kovin positiivinen asia kun oma valtio hyökkää omaa kansaansa vastaan.
Eikä se varmaan ollut kovin positiivinen asia irakilaisille kun jenkit tuli kylään ja pommitti koko maan niinsanotusti maantasalle