Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 31.03.2016, 22:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
satamassa juu on myös noit ja sen verran tehokkaita, että puolikkaan kantavuus kertaa 2 nousee kevyesti. toki riippuu hieman koneen tarkemmasta mallista, mutta kuitenkin...
Tuolla jossain 35 tonnin huitteilla ne maksimit on ainakin meidän firman koneissa (~10 vuotta vanhoja Kalmar:in "pitkiä" koneita), ja nekin siis siitä aikalailla läheltä nostettuna. Etutassut maassa nostaa toki vähän enemmän jos esim. erikoisnostoja tehdään (viime viikolla työkaveri nosti vanhan panssarivaunun flätin päälle ), mutta ei niitä etutassuja päivittäisessä ajossa käytetä oikein ollenkaan.


Itse olen vähemmän kurvaillut kurkolla (eli kurottaja), mutta ihan hauska vekotin se on. Painaa muuten aivan perkeleesti, jos en ihan väärin muista niin jopa vähän enemmän kuin 3-korkea konttilukki Lukkihan sinällään kyllä nostaa enemmän, mallista riippuen ~45-60 tonnia (= twin- elukalla kaksi suhteellisen täyttä pätkäkonttia).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 31.03.2016 22:27
Vastaa lainaten