
Sitten alettiin suunnitteleen ohjausosia. Toiset jarrusatulan kiinnikkeet jäi vapaaks, joten niitä voitiin hyödyntää.

Leikkeleitä

Hitsattuna. 15mm kamaa ja kahdella 16mm pultilla kiinni. Kuvassa eka raidetanko, tän hetkinen on vesijohtoputkesta taivutettu ja kolikoli unibaalit raidetangonpäinä.

Jarrulinjaa ja porttaalipoksin huohotus.

Aika hitaasti on rakenneltu ja HJlla on ajettu viimeks jotakuinkin kaks vuotta sitten. Nyt viime viikonloppuna päästiin sitten vähän kokeileen. Hyvä puoli on se että on viis vaihdetta eteen ja yksi taakse ja molemmat perät vetää samaan suuntaan eikä koita halkasta autoa.

Joku hydro assist pitää kyhätä koska renkaita ei jaksa kääntää ees betonilla paikallaan ollessa.
Olin siinä uskossa että näillä akseleilla tulee ainakin aluksi riittävän hitaat välitykset, eikä alettu laskemaan hampaita tai kierroksia. Sitten yks päivä kattelin etuakselista irronnutta laattaa, jossa oli rivi i= A23:9 V27:15 S . Mietin että ne vois olla hammaslukuja ja aloin laskeen välityksiä ja päädyin sellaseen tulokseen että tää laukkaa näillä pyörillä kokolailla samaa vauhtia kun hj vakioväleillä ja 33" pyörillä. No ilmeisesti ne oli hammaslukuja, koska välitykset tuli todistettua tojotien välisessä kiihdytyskisassa.

Eli tarvii alkaa miettimään jakolaatikon välitystä...
Ennen kun alkaa ajamaan pihassa vikoja ulos täytyy ainakin tarjota laikkaa vielä moneen paikkaan ja tehä tractionbarit. Jarruina käytettiin Mogin omia ja jarrutuntuma on aika erikoinen. Alppi poistettiin ja tehtiin muutenkin uudet jarrulinjat. Voihan siellä olla varmaan vielä ilmaa, tai sitten HJn pääsylinteri on tilavuudeltaan liian pieni Moggi osille?