Terveisia kaikille,joka osallistuivat kilpailussa ja ketä kenties tavatin radalla!
Oli kyllä mahtavat kilpailut!
Yleisjärjestykset olivat hoidetut mainiosti,kilpailukeskuksessa oli kaikki mita tarvitse yhdessa paikassa - kisakeskus,ruokapaikka,yöpyminen,kisaautojen parkkipaikka,huoltoautojen parkkipaikka,katsastus,lähtö ja maali.Ei tarvinut kävellä kilometritolkulla kymmenia kertoja edestakaisin,niinkuin erässä toisessa kilpailussa.
Myös ratatuomareista jäi erittäin positiivinan vaikutus - kaikki olivat siellä ,missa täytyi olla ja kilpailun lopun asti paikalla.
Rastit olivat laitettu hyvin huolellisesti,ajatellen kilpailioiden etuja - että he saisivat ajosta mahdolliseman hyvät elämykset. Keli oli liukasta ,se taas säästi kalustoja - meilla pysyi kaikki autot ehjänä (vinssirelet ja tietokonet vaan hajosivat).
Autetin ja vinssatin kanssakilpailioita niin paljon ,kun oli mahdollista - anteeksipyynöt niille joita ei pystyty auttaman (ainakin yksi auto jäi meista vinssamata,kun meillä oli menossa viimeiset minutit lähteä SS4 -lle)
Onnitelut voittajaille,erittyisesti Modified luokan voittajalle joka piti Suomen lippua korkealla ja päihitti meidät rehellisessa kilpailussa.Nähdin paljon hyvia ajajoita ja hyvä kalustoa - niila olisivat erittäin hyvät mahdollisukset myös Eestin kilpailuissa.Toivottavasti nähdän nyt monia suomalaisi meidän seuravassa kilpailussa eli "Kevätkisassa 2005" 22-24.04.2005.
Sita voi kutsua myös pieneksi Ladogaksi,kun näillä näkymilla se pidetaan sellaisella aluella (40-50 km Tallinnasta länteen) minka maastot on täysin samanlaista,kun Ladoga kisassa ja mahdollisesti myös ratakirjat on samanlaisia.
Takaisin Talvieksytyksen.
Yksi asia olisi ehkä,missa voisi ajatella muutosta.Se on turvaalisuskysymys,kun paljon rasteja on liukkailla rinteilla ja autot roikkuu vinsseilla,tai käsijarrulla jyrkassa nousussa,sitten ei ole ihan vaaratonta,kun molemmat kilpailiat joutuu kiipeämen autosta ulos kuvamista varteen.Hyvä olisi käyttä sellaista punavalkoista kevyttä muoviketjua, keskimääräisen ihmisen käsien pituista ,minka molemassa pääsää on pikakiinitys.Kartturi pista sen rastin ja auton välin ja kuva sita.Se jää erittäin hyvin kuvalle ja sitten ei tarvi kuskin lähteä autosta ulos,hän voi pita jarrua päällä ja jos auto lähtee liikelle ,sitten pystyy sita ohjaman.
Sen siasta,että istuisi kuvamista varten auton alla.
Sen hinta on aika pieni(meilla maksoi noin 5 eur) ja jokainen kilpailia pystyy sen järjestajalta ostaman.
Me ollan sellaista ketjua nyt yhdessa kilpailussa käytetty ja se oli tosi kätevä.
|