Elikkäs etudiffiä ihmetelty; ei ollut sopiva uusille välityksille. Koneistaminen oli mielessä, kuitenkin olisi ollut liian suuritöinen, eli k.o. väleille sopiva tilaukseen.
Eli vasen häkki on soveltuu uusille välityksille: lautaspyörä saadaan riittävän lähelle "8 hampaista" pinionia. Eroa n. 5mm alkuperäiseen. Rälläkällä koneistettu Spicer tuote, aivan järkyttävän karu kaikin osin, kingpin reikää piti hoonata remelillä ja lautaspyörän pintaa smirgelikankaalla. Kasassa kuitenkin. Se pieni haitta tässä on, että kingpin poisto ei onnistu kuten ennen, eli lautaspyörä on edessä. Häkin irroitus/purkaminen jatkossa puratuttaa koko akselin... Lockright lockerin sielun elämääkin tuli ihmeteltyä, Spartan Locker ehkä osuvampi nimitys.. No siellä se on muutaman vuoden pyörinyt ihan ok ja veto riittänyt. Melkonen vetarisulake.
Joskos sitä huomen sais akselin edes lähelle autoa, nyt on mutulla shimmattu ja ekat värit otettu tällä setupilla. Pinionia vähän loitommalle ja ehkä lautasta lähemmäs josko painealue kasvaisi... Hommahan on varmaan ihan toinen kun puristaa käsittelemättömät laakerit paikoilleen.
|