Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.03.2016, 21:46
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Aika samoissa ollaan....

Mulla lämpimät kuutiot asuintiloissa noin riski 300 ja talli saman verran.....jos ollaan sisämitoilla.....
Ja jos toi sun laskelma on vaini talon 540m3:lle eikä hallia ole huomioitu.......
Silti odotellaan niitä kokonaislukemia........koko vuodelle..... ja sun alimpia ulko- ja sisälämpöjä pahimpaan aikaan......ja nitä mitä haluut pitää sisälämpöinä.......
Asuin puolelta ja tallista........
Siitähän se riippuu.....ja kokonaisuuden K arvosta eli käytettävissä olevista neliöistä.....mua ei kiinnosta kuinka paljon turhaa ilmaa lämmität......
Ja mitä korkeemmalle sitä enemmän kärsit.....taloudellisesti.......
Ja jos siihen on varaa niin ei tarvii tulla elvisteleen energia tehokkuudella......
Ja mulla on oikeesti merkitystä neliöille, ei turhille kuutioille........KAIKKI NELIÖT MITÄ MULLA ON ON TÄRKEITÄ.....Korkeus tarpeen mukaan......
Ja kannattais laittaa sinne 5- tai 6 m korkimpaan tilaan katon rajaan lämpötila-anturi......Toivottavasti sulla on uudemallinen pyörivä lämmön talteenotto....
Silti siinä on kuitenkin jo näillä näppäimillä plussaa mun puolelle...... Vaikka sulla on uus ja uudella tekniikalla......
Ja mulla vaan tuunattu purkukelponen........
Ja lopuksi kaikille jotka pääsee alle niin hattua nostan.......

Viimeksi muokannut H_Nietu : 23.03.2016 22:46
Vastaa lainaten