Viestiketju: Cherokeesta offariksi?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.03.2016, 12:16
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Trafin pykälien hölmöys on siinä, että vaikka renkaiden koko tarkistetaan STRO:sta, niin niiden vaikutus korotukseen ei ole laskennallinen vaan mitataan todellisten mittojen mukaan. Eli leimaamaan mennessä ekalla kerralla kannattaa tosiaan olla mahdollisimman pienet 31" renkaat alla, ja korotukset otteeseen.

Alustan korotuksen maksimin määrettelee kuitenkin pykälät, eikä välttämättä se paljonko renkaiden halkaisijan kasvamisesta on "jäljellä". Alustaa saa korottaa maksimissaan 77mm alkuperäisestä, ja muutaman Jeepin tapauksessa tehtaan "Up-country"- paketin olemassaolon takia vielä ylimääräiset 25mm; up-countryt kun oli 25mm vakiota korkeampia.
Okei noniin hyvä, eli tämä mulla meni ohi. Kun siellä Trafin teksteissä tosiaan oli puhetta, että rungon ja korin väliin sai laittaa sen 77mm korotuspalikan vai miten se meni. Niin tästä mä ymmärsin toisin. mut eipä mitään. Eli vielä on varaa laittaa se 3" korotussarja alle kun se jää justiinsa tuon 77mm alle. Ja korkeus mitataan auton korkeimmasta kiinteästä kohdasta? Eli kattotelineet ja työvalot tuskin tähän kuuluu?
Enää pitäisi hankkia ne alkuperäiset arvot jostain. jotka tosiaan unohdin kattoa siitä mun omasta saksankielisestä ohjekirjasta.
Vastaa lainaten