Viestiketju: yrittäjä
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.03.2016, 22:17
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa Näytä viesti
Okei - nyt alko meikäläisenkin ajatus saamaan kiinni siitä mitä tarkoitit.
En mitenkään väheksy tietämystäsi yritysalasta.
Joskus ennenkin huomannut et itsellä on jokin ajatus selkeenä päässä ja sitten kun koitan sitä selittää jollekin muulle, niin ei vaan ymmärrystä ole sillä vastapuolella. Tässä kävi nyt niin, et sulla oli selkeä ajatus mikä ei auennut mulle heti

Oma toimialani kun on sellainen, että kaikkee uutta ei tarvitse hankkia kokoajan ja jatkuvasti. Tuossa ekassa kommentissani sanoinkin, että on laskettu kulujen olevan n 40-50€/pvä jos tienaan 100€. Siinä on siis laskettu kaikki juoksevat kulut.
Olen tehnyt 4kk liiketoimintasuunitelmaa omalle firmalleni ja sen on lukenut 2 asiasta melko hyvin perillä olevaa tahoa. Molemmilta saanut positiivisen palautteen. Nyt ko. suunitelma on lähdössä viimeiselle taholle tarkastettavaksi.
Mistä niitä asiakkaita sitten saan, onkin hiukan jo haasteellisempaa, mutta tätäkin asiaa olen jo työstänyt. Pariin paikkaan laittanut hakemusta menemään ja toisesta tulikin jo vastaus, että ovat kiinnostuneita tapaamaan. Tässä paikassa voisin työskennellä joko oman firman piikkiin tai sitten provikalla.
Tuo oman firman piikkiin työskentely on sitten sellainen juttu että kannattaa todella kysyä verottajalta ennakkopäätös, jos ymmärrän oikein niin toimit alalla jossa ei ole merkittäviä omia investointeja. Verokarhu on melkoisen nihkeä kaveri jos valtaosa tuloista tulee yhdeltä maksajalta laskuttamalla...

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten