Viestiketju: yrittäjä
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.03.2016, 22:40
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa Näytä viesti
Mä tiedän kyllä etten ole penaalin terävin kynä, mutta luuletko tosiaan että toi kulujen juokseminen vaikka ei olis töissäkään ei ole mulle jotenkin selvä asia, vai mitä sä tällä tekstilläs nyt oikeen yrität mulle kertoa?

Et voisitko vääntää ratakiskosta asian tai sitten vaikka ihan vaan suomeks
En mä teikäläisen kynästä tiedä, vaan omasta kokemuksesta, että yritys ja muutakin ammattitoimintaa on helpohko saada siihen malliin, että kulut kyllä juoksee. Ilmoituskulut, tietysti ne itselle mieluisimmat ja kiinnostavat työvälineet. Nämä siis edistyy lähes kuin itsestään, mutta se varma tai tasaisesti tuleva laskutus ei yhtä hyvin...

Omien asiakkaiden saaminen ei ole helppoa vaikka alalla olisikin sinänsä hommia olemassa.

Yhden näkökulman tarjoaa Dooxe sivu - mitä noista hommista pystyisi lähtemään tekemään, että ammattitaito osuu kohdalle, on oikeat työvälineet ja käteen jää sopivasti:
http://www.dooxe.fi

Omasta mielestä itselle on kertynyt näkemystä yritystoimintaan ja talousasioihin. Silti nimenomaan tämä asia on edelleenkin haasteellinen, miten saisi järkevän määrän laskutettavaa aikaan riittävän tasaisesti sopivalla kulurakenteella.

Otetaan rautalankaesimerkki mukaan:
http://www.dooxe.fi/13484/Kahden-tal...ennuksen-purku

Tuossa olisi omasta mielestä ihan mukavaa ja reipashenkistä pientä purkupuuhaa. Jos käyttäjän esittämän kustannusarvion puitteissa 2000 euroa pitää toimia, ei mun kannata tuohon sekaantua. Sitten voitas neuvotella jos asusin naapurissa ja olisi sopivat koneet valmiina. Jos taas hintaan laitettas nolla perään, tilanne olisi toinen, mutta homma menisi halvemman tarjouksen tehneelle. Tämä se on juuri haasteena miten siedettävillä omilla panoksilla saa sopivas laskutuksen.

Viimeksi muokannut tekniikkamies : 17.03.2016 22:56
Vastaa lainaten