Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 14.03.2016, 17:33
Holkeri Holkeri ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 14.03.16
Sijainti: Hausjärvi, Suomi
Viestit: 8
Perusasetus

Maastokuorma-auton umpikopin kiinnitys


Morjens kaikille,
Rakennellaan maastomatkailuautoa. Pohjana miehistöhytillinen MB 1017 vm. -87.

Nyt pitäisi saada joltain asiantuntijalta hieman tietoa miten kori kiinnitetään tuollaiseen autoon. Riittääkö lappu takapäässä ja jouset keskellä ja edessä, vai tarviiko peräti keinun, kuten jotkut näyttävät Saksassa rakentavan.

Ja mistä jousia saisi hankittua?
Riittääkö 10 cm:n jousto/puoli, kuten kuvassa (kopin yläreunan sivusiirtymä 29cm)?
Onko jouset hyvä olla ylä- ja alapuolella?

Oiskos siis kenelläkään ideoita/ajatuksia/ehkä jopa tietoa asiasta?

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	hellgethCom.jpg‎
Views:	590
Size:	116,2 Kt
ID:	68746   Click image for larger version

Name:	Federlager_Steyr_Rechts_Aufbau.jpg‎
Views:	491
Size:	122,1 Kt
ID:	68747   Click image for larger version

Name:	r70qh0.jpg‎
Views:	483
Size:	329,9 Kt
ID:	68748   Click image for larger version

Name:	150630 Federlager rechts.jpg‎
Views:	469
Size:	87,1 Kt
ID:	68749   Click image for larger version

Name:	1124 Kofferlagerung Verschränkung 10 cm.jpg‎
Views:	420
Size:	25,0 Kt
ID:	68750  

Vastaa lainaten