Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 08.03.2016, 23:10
pipo_esa pipo_esa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.10
Sijainti: Kangasala
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Mä oon sitä mieltä että jokainen alkupään kone 2Lt niin varmaan pelkkä lyhenne 2L ei kyl muuta järkee itse keksisi. Kuinka jokainen jaksaisi kaikki oikeat reiät oikeeseen kohtaan lohkoon porata ja ummeta ne reiät niin hyväksi kuin lohkon valun muodot jotka taas on vaparin lohkossa. Esim öljykellon luona vaparissa kello erikohtaan kuin turbossa ja taas turbossa otettu turboon öljynvirtaus siitä kohtaa mis vaparis on öljykello jne kaikenlaista pientä. Molemmat tuossa kun itsellä on silmien alla tosin vaparin lohko on kasassa eikä atomeina
Jep, tiedän että kone on vaihdettu mutta en tiedä mistä se on otettu. Olisko kuvaa mistä vois varmistaa kumpi alakerta on?
Vastaa lainaten