Onkohan nuo WJ:n alustajumpat miten hankalia tehdä autotallissa ilman nosturia? Prässi käytössä kuitenkin, mutta autoa ei saa kuin tunkkien kanssa ylös..
Rupes takaa paukkamaan melko reilusti, kun ajaa ajourien yli esim. vasemmalle kääntyvässä risteyksessä.
Samoten edestä kuuluu jotain epämääräistä, kun sattuu käännöksen aikaan jotain isompaa heittoa olemaan tiessä.
Takaa ainakin ylätukivarren puslat korin puolelta ihan kappaleina, lienee sama myös se pallonivel vaihtaa samalla kertaa.
Onkos tuolla edessä jotain vakiopaikkaa, josta lähteä kolinoita etsimään?
Mitä puslaa/niveltä tilalle? Näyttäis olevan esim Moog, Omix-Ada, Mopar tarjolla.
Alkuperäiset varmasti parhaat, mutta jos on edullisemmista hyviä kokemuksia, niin miksei semmoisiakin voisi paikalleen heittää?