Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.02.2005, 12:40
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Jep. Soitan kentsulle.

Mutta mites tuo Wannabee osasto hoidetaan. Meinaan kun näin suuresta tapahtumasta on kyse ja jos osallistujia on 30 niin Wannabeita tulee varmaan pyörimään turuille ja raiteille 130. Palstallahan on jo muutama tyyppi kysynyt useaan kertaan minne mennä jotta ei häiritsisi kisaajia. Vastaukset ovat olleet hieman kaartelevia...

Tähän kisaan on satsattu todella paljon aikaa ja vaivaa. Mukana on kiitettävä määrä vapaaehtoisia avustajia. Organisaattoreille erittäin suuret kehut tässä vaiheessa. Olen seurannut suurella mielenkiinnolla viestiliikennettä. Olisi pitänyt itse osallistua talkoisiin... "mutta kun on vaan niin paljon siviilissäkin" (lainaus: jortikka).

Nythän on tiedossa kokoontumispaikka. Ja viidakkorummulla suunnilleen alueet joilla kisaa käydään. Onko vaarana että tiedottomat Wannabeet seurailevat kisakalustoa porteille ja tukkivat liikenteen. Ei esim. riihimäeltä jaksa lumikengillä alueille kävellä saati suksilla. Mutta kilometrin ja ehkä toista voisi jo rämpiä.

Olen ehkä jättänyt tsekkaamatta jonkin kisainfon jostain. Ehkäpä jossain on tietoa parkkipaikoista ja mahdollisista poluista jonnekkin.

Pitäisiköhän nyt tässä vaiheessa laittaa tietoa ja kordinaattia minne Wannabeet sujauttaisivat parkkiin. Vai todetaanko että kisa kisana ja yleisö pois jaloista. Onko linkkejä??

Enivei. VideoKuvapolitiikkaa ajattelin tulla touhuilemaan.

Tämänkin viestin halusin juuri äsken palstalle kirjoittaa...

- Jari Vee -
Vastaa lainaten