Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 02.03.2016, 20:46
Kontol Kontol ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.10.09
Sijainti: Hamina, Hillo
Viestit: 28
Perusasetus

Niin, sitten se akseleille turmiollisin asia, pinion kulmaa tähdätessä takana alkoi 33":t AT:t (halk.31") näyttää korkokengiltä norsulla ja pikaisen (humalaisen) laskutoimituksen tuloksenahan 38" mahtuu alle (4" korotus = 33"renkaat, joten 4"+SOAn tuoma 5,5" on 9,5" - 2" jonka painunut)

Eli 38":t: pakkohan ne oli hommata, Creepyt tuli ja niitä sitten survomaan alle.

Katastrofaalinen yhtälöhän tuo on laittaa D35 ja D30 lukot ja ton kokoset renkaat. (ostetaan D44:t )

Kuvissa siis yj:n persus 38":lla ja SOA , keula 33":lla ja SUA. Persiissä korkeus n. 2,2m tms.
Etuakseli olis nyt penkissä, sen kun saa shimmattua ja alle ni alkaa pinionin kulman säätö. Ameriikan jeeppi ukkojen mukaan takana pinioni kulma max. 16astetta.?
Eteen pitää laittaa highsteering, 16" jarruletkut ehkä riittää, taakse pitää keksiä pitemmät käsijarruvaijerit (vaijerin pää tapaa nippanappa rumpuun) yms. pientä kivaa.

Pahoittelen jos/kun on sekavaa selitystä, kuka näitä muka jaksaa selvinpäin ruuvata...
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	232.jpg‎
Views:	489
Size:	65,3 Kt
ID:	68441   Click image for larger version

Name:	238.jpg‎
Views:	506
Size:	71,6 Kt
ID:	68442  
Vastaa lainaten