Kenno lähetettiin jo Turun Jäähdytinkeskukseen kun puhelinsoitolla varmistui että remontti pitäs onnistua. Hintaa en kysynnyt kun kaveri sinne soitteli, mä vaan postitin kennon ja vastaan otan sen.. Jospa he soittaisivat kun rupeavat sitä kennottamaan?
Purku ei ole mikään maailman mukavin homma. Kojelaudan repii pois nätisti, mutta se prkl lämmityslaitteen kotelo onkin sitten ihan toista maailmaa. Kenno kun on ihan tulipellin vieressä kiinni, sitä ei mahdu nostamaan ylös kun toinen putki ottaa kiinni tulipellin/lasin liimakohtaan kutakuinkin. Katkasemalla putki kenno voisi tulla pois.. Ja sitten ne kennon putket ovat 1mm seinämällä, Suosittelen heti alkujaan leikkaamaan kumiletkut halki ennen kun yrittää edes pyörittää niitä auki, ovat niin paistuneet kii että menee putket ruttuun ilman halkasua. Onneksi kaveripiirissä oli putkimies jolla oli putkenlevitin niin saatiin suoristettua putkenpäät taas pyöreiksi. Mauserin tarkkuudella ihan kymppien sisään pyöreet.
Voisin koittaa näpätä pari kuvaa kun kenno on näkyvillä..
En suosittele remppaa vastaalkajalle etenkään jos on ilmastointi vielä edessä. Kasausvaihe jännittää jo nyt että toimiiko sielä muka kaikki sitten.