Tässä on taas aika menny tuon Mazdan kanssa tapellessa ja pää prokkis on ollut sivussa.
Vaihelaatikon hain Hollolasta reipas viikko sitten melko mielenkiintoisessa kelissä ja matkalla laitoin offipalstan faceryhmäänvitsillä, että kiinnostaako jotain tulla kaverina nostaa. Ja sieltähän tuli!

Että vieläkin suur kiitos palstalaiselle, joka jaksoi tulla lauantaina töiden jälkeen repimään laatikkoa paikalleen!

Sunnuntai menikin sitten kasaillessa ja näin pääsin jopa maanantaina töihin kyseisellä laitoksella.
Nyt viikon sisään on napalukot putsattu, toinen kun tykkäs paukuttaa, eikä kytkeytynyt. Samalla kirrasin laakerit. Öljyt vaihdettu ja lisätty polttoainesuodatin

Kaasariakin yritin säätää, kun käy niin rikkaalla, mutta tuo kaasari on kyllä pilalla. Ryyppy kun on muutettu manuaaliseksi ym. niin pitäs kauhija kasa osia vaihtaa. Kun tulee rahaa, niin ostaa weberi, mitä Peik suositteli.
Tuli kans kokeiltua käytännössä, kuinka nuille rekisteröidyille lisäpaikoille sopii istumaan

Just ja just mahtu suhteen kauniimpi osapuoli taakse istumaan, eli ei sinne yli 175cm tarvihe koittaa änkee.
Pakoputken kun viel jaksais korjaa, niin ois ihan hyvä käyttis. Tosin kahtoo kauan tällä jaksaa körötellä. Jos ei muutu kesärenkailla ajokokemus yhtään paremmaksi, niin saa lähtä kiertoon. Muutenkin ois kivempi olla himpun parempi voimansiirto ja diesel.