Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 29.02.2016, 14:04
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.I Näytä viesti
Ei nyt ihan bolt on, teron perseessä on 7,05 välitys ja omassani 7,55
eli lautaspyörän joutui vaihtamaan, ja kosketuskulman tietty tarkastamaan mutta tuohon nyt ei tuhraantunut kuin tunti, ja siitäkin puolet meni puhelimessa kun asiakkaat soittelivat huoltoja.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t.haapala Näytä viesti
Eikös se tuos nyt ihan selkeesti lue, et ei vaihtanu lautaspyörää .
Välitykset pysy samana (lautaspyörä, pinjoni), tasauspyörästö vaan vaihtu uuteen.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Voi helevetti. Lukekaas ajatuksen kanssa mitä A.I kirjotteli...

Ja kyllä. Välityspyörät pysyi pareina...

Joko en nyt puhu oikeaa kieltä tai jotain, mutta eikös tuossa ylhäällä lue ihan selvästi että lautaspyörän joutui vaihtamaan = lautaspyörä on vaihdettu. Miten helvetissä tuosta saa sen, ettei välitystä olekaan vaihdettu? Jotkut vissiin puhuu täällä naisten kieltä - sanotaan/ kirjoitetaan jotain, ja tarkoitetaan aivan päinvastaista?
Jos noissa eri kokonaisvälityksen akseleissa on sama välitys porttaaliboksissa, niin eihän silloin välitystä voi muuttaa kuin pinionin ja lautaspyörän vaihtamalla? ..ja ne taas vaihdetaan aina parina vaikka olisi saman valmistajan samat välitykset.

Mitähän tässä nyt taas on oikeasti tehty, ja mitä kirjoitettiin että tehtiin?


Minäkin kaivan popparit esiin!

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten