aika hiljasta on ollu tässä talvella off roadin saralla, mut tossa kaivelin patrollin esille ja rupesin laittelee kuntoon kevään ajoja varten.
Itsenäisyyspäivänä käytiin muutaman päivän reissu venäjällä ja takas tullessa oli sitten kotiintuliaisina seuraavaa vikaa:
Takaiskarit menehtyi täysin, takatukivarren korvakko repes irti rungosta, etupanhardin puslat hävisi jonnekkin, hitsatusta napalukosta meni poorit ja vinssin naru katkesi kelan sisään...
meinas olla tiukassa toi naru kun ei päätä löytyny millään nii ei auttanu kuin pätkiä rälläkällä uus naru...
Takaiskarit oli hyllytavarana varastossa joten muokkasin yläpään kiinnityksen alemmaksi, ovat peräisin scania 142 edestä, iskua ~270mm.
samalla rakentelin säädettävät pohjaanlyöntikumit, kolmi portainen säätö 30mm välein, eli 0-90mm on säätö vara.
nykyisellä asetuksella, kun auto seisoo tasamaalla on pohjaus vara noin 90-100mm.
riittää safarikuormassa myös venäjän teillä kun pidetään reipasta siirtymä nopeutta
jousituksen testailua. nyt ei pääse 38,5" ottamaan lokarinkaareen kiinni missään vaiheessa, eikä sisälokariin.
ulosjoustokin kasvoi entisestään