Viestiketju: Cherokeesta offariksi?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.02.2016, 08:31
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Perusasetus

joo tuo kuuden tuuman pompsahus ei oo uus ilmiö edesmenny patrolli nousi kanssa aika tarkasti sen verran ja kerkesin jo panikoida ihan kunnolla niitä mittoja ja se konttorille meno jännitti ihan pirusti. ehin haalia netistä ja sitten sain merkkihuollostakin mittakuvat autosta, jossa oli maksimi korkeus, joka kyllä todennettiin konttorillakin, oli sama kaveri joka tapasi auton ensimmäisen kerran rekisteröintikatsastuksessa ja taivasteli hänkin miten pahassa kunnossa orkkis jouset oli olleet selitti sitten nyybille alustan kulumisesta hiukan muutakin nice to know tietoa, joista oli apua auton rakentamisessa edelleen eli konttorille menoa on turha jännittää erikseen, ite oon saanu aina tosi hyvää palvelua ja neuvoja, kun on kysyny ja osa katsureista on itekin ns automiehiä, eli rakenneltujakin he katselee mielellään, koska ne tuo hyvää vaihtelua massaan. toki valitettavasti niitä paskojakin konttoreita on, mutta kannattaa hiukan kysellä muilta automiehiltä, että millä konttorilla "tuunatut" ei ole vastenmielisiä ja mennä sitten sellaselle konttorille. toinen minkä oon havainnu, ettei kannata koittaa vilppiä, niistä palaa kuitenkin ja kun se palo käy, niin hommat mutkistuu ihan älyttömästi, itelle ei ole näin käyny, mutta oon kyllä nähny ja kuullu niitä tarinoita kun on koitettu kusettaa konttorilla..