Viestiketju: Cherokeesta offariksi?
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 19.02.2016, 08:14
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

^- jeps, juuri näinhän tuo menee. Aika hyvä on jos löytyy esim. auton ohjekirja jostain, vaikka lainaat kaverilta jos ei omassa ole tallella. Trafilla ei ole syystä tai toisesta XJ:stä mitään korkeustietoja järjestelmässä, tuskin on tosin ainoa auto jossa näin..

Minulla aikanaan korottui XJ Rubicon Expressin 3,5" korotussarjalla edessä 5", ja takana 6,5" toisaalta kun mittasin tilanteen ennen korotusta, niin sillä hetkellä 16 vuotta vanhassa ja reilu 200tkm ajetussa suomiautossa oli etupää aika tarkkaan 1,5" lässähtänyt, ja takapää reilusti sitä enemmän (akseli oli melkein pohjaanlyöntikumeissa kiinni) Yleensähän sitten XJ:ssä takapää korottuu enemmän kuin mitä markkinoidaan, kannattaa latoa takapaksiin 150-200kg hiekkasäkkejä ja ajaa hetken aikaa ne kyydissä, meno tasoittuu ja pehmenee vähän nopeammin. Lehtijousialustassa muutenkin omat juttunsa, ajomukavuuden ja jousipakkojen elämisen osalta riipukkeen kulma on aika oleellinen asia, ja se tahtoo XJ:ssä mennä usein aivan vituilleen jos on alkuperäinen riipuke käytössä korotusjousien kanssa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 19.02.2016 08:16
Vastaa lainaten