^- en nyt oikein ymmärrä tuota aiempaa viestiäsi, että yhdellä renkaalla etenee paremmin kuin kahdella? Kyllähän se lukko kaivaa pidon jos sitä vain on saatavilla (esim. toinen puoli liukkaalla ja toinen pitävällä -> lukolla menet takavedolla helposti, ilman et mihinkään), ei lukon takia helpommin jumiin jää

Fysiikan lakeja kun on paha muuttaa pelkällä perstuntumalla..
Se, että ensin on kaivattanut itsensä jumiin kun yrittänyt ilman lukko(j)a, ja vasta sitten luko(i)lla niin kappas vaan että ei mene välttämättä mihinkään - on sitten pelkkä takavetotilanne tai metsässä nelivedolla. Koittaisi heti luko(i)lla, niin menee paljon paremmin. Sitten kun ei mene, niin tietää että ei siitä sitten mennä ajamalla niillä eväin mitä tarjolla on

Sehän tuossa perspäädyn palalukossa on hyvä, että se on aina päällä kun tarvitsee, ja pitoa tarjolla jos vain kitkaa on. Tietää sitten heti jos tarttee nelivetoa