Näytä yksittäinen viesti
  #171  
Vanha 18.02.2016, 10:02
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.052
Perusasetus

GR patrollia on kyllä hierottu


KC nro 2
huoltokirjaa ei ollut autossa, mutta sieltä löytyi erään huoltofirman kuitti, soitto sinne niin sieltä löytyi huolto historiaa tähän autoon ja tähän oli jo kertaalleen vaihdettu alkuperäiset laakerit ja veivien pultit!
ja kun kone oli irrallaan niin vaihdettiin ACL-laakerit ja ARP-pultit.



Kuinka sattuikin ARP-sarjassa olemaan yksi mutteri hiukan harvemmalla kierteellä,
Reklamaatio ja 2pv tuli uusi mutteri postissa.



sitte sen saikin jo toissapäivänä ajaa tallista ulos että sai oman käyttiksen työn alle..



eilen oli rapean ranskalaisen käyttikseni vuoro ja niin ihana taka-akselin laakerien vaihto.. yäk.. mutta oli tehtävä kun leima sen vaatii.
Auton alla kun makaa ja siinä availlessa ruosteisia pultteja ja poikkaiset yhden niin se tunne pitkästä aikaa kun livautat itseäsi kädellä naamaan
niin että hammas menee huulesta läpi.. piristää kyllä mutta ei toivotulla tavalla!!



ja myöhäisillasta vielä KC nro1 moottoria kasailin pikkuisen eteenpäin, kampura paikalleen ja veivit kiinni.
Tännekin tuli ACL-laakerit ja ARP-pultit
Vastaa lainaten