No kelkka on pihassa ja sitä on jopa käynnistelty. Penkissä uusi pohjavaneri ja pehmustekin oli vielä joku päivä sitten kiinni. Siistin näköiseen vaatisi edelleen uudet pintanahkat mutta en nyt ole katsonut aiheelliseksi.
Tänä talvena ongelmana on ollut vaijereiden jäätyminen, jarruvaijeri vetää kohmeeseen sekä kaasuvaijeri.
Jarruvaijerin ymmärrän, kun se on yhtä mutta kaasuvaijerin jäätyminen on mysteeri. Ei siis kahvalta oleva alkupää ole jäässä vaan tässä on haaroittuva vaijeri siellä konehuoneessa kopan alla suojassa. Kahvalta haaralle asti pelaa mutta se haarakappaleelta (suljetussa kotelossa) kaasuttimelle menevä jäätyy. Öljypumpulle menevä haara pysyy toimintakuntoisena.
Ai niin ja pakoputken kiinnityspultti repesi irti pohjapellin kiinnityslirpakkeesta, pitäisi laittaa takaisin.
No semmoista pientä siinä on, jos kaasu ei jumi, niin lähtee jopa käyntiin ja voi ajaa.
Kilvet vein viime keväänä konttorille paperit on ok edelleen. Ei vaan oikein intoa tähän kelkkahommaan ole.
Vaihdetaan pyörillä kulkevaan vehkeeseen.
|