Aika vaikee sanoa edes karkeata arviota noilla spekseillä kun niitä ei ole tarkemmin tutkittu. Kaverilla (ei jeeppi) katsastuksessa todettiin "pieni välys takalaakderissa" pajalla sitten todettiin laakeripesä/koolinki kuluneeksi=> koko akseli vaihtoon.... Eli budjetin haarukka voi olla tosi iso ja joka ei selviä ennenkuin käytät pajalla.
Osan noista voit tehdä helposti itsekin, esim. vesipumpun vaihtoon löytyy juutubesta videoita (ainakin V8:lle), pumppu rapakon takaa luokkaa 30-50 euroa jne.
Laatikon remppaan riippuen laajuudesta saa menemään sen 0 -3000 mutta rapakon takaa purkuosana 150-400 +rahdit yms. Tietty aina purkuosariski jne. Joten vaihtoehtojen haarukoinnissa riittää harrastamista.....
Varmaan tuohon V8 vs kiissel hintaeroon on syynsä....
|