Viestiketju: Jeep Grand Cherokee ZJ
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 11.02.2016, 09:42
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58 Näytä viesti
Suuttimien vaihto keskustelusta.http://forums.offipalsta.com/showthr...63#post1283063

Alkuperäinen kirjoittaja hitsaa
Lisää ZJ palstalta mutta 4.0 on kai sama?

http://www.jeepforum.com/forum/f13/d...p-how-1305456/


-Onko kukaan tehnyt/käyttänyt ZJ:ssä, paraneeko tyhjäkäynti ja vastaako äkäsemmin kaasun polkasuun?
-Onko hintansa väärti?
Kuutoskone on ZJ:ssä ihan sama kuin XJ:ssä, ja täsmälleen samat asiat pätee. Kunhan vain varmistaa että taatusti saa oikeat suuttimet, eli että on sama tuotto samalla paineella. Vakiotuotto riittää vaparikuutosessa yli 250hv koneelle, ja kasissa ~400hv asti.

Pätee myös kasikoneisiin, eli Siemensin Deka:t yksireikäisinä ei tarjoa ihan yhtä hyvää bensasumua kuin Boschin tai Fordin nelireikäiset. Toisaalta esim. Speedfreaks.net:issä ja "Flyin' Ryan" monesti todenneet että toimivilla orkkissuuttimilla koneesta saa ihan samat tehot irti kuin paremmilla nelireikäisillä.
Siitä huolimatta, itsellä on tarkoitus vaihtaa Boschin suuttimet, kunhan löydän sopivat.. ihan vain mielenrauhan ja testaamisen takia

Tuossa video missä on Boschin nelireikäinen ja alkuperäinen (toimiva) Deka vierekkäin. Onhan niissä sumun muodossa eroa

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 11.02.2016 09:44
Vastaa lainaten