RJ:ssä samat paikat kuin LJ:ssä ruosteen suhteen, takapää tankin ympäristö. Alle ei tarvitse välttämättä edes ryömiä, kyykistyy takapuskurin suunnalta niin perus toyotamaisuus alkaa näkyä. Jos ei ole jo korjailtu. RJ:ssä koneesta kannattaa kuunnella kuuluuko epäilyttävää kilkatusta ja vuotaako öljyä. Jakopäässä on jonkinlainen kiristinsysteemi jonka peltinen runko voi pettää ajan kanssa. Tämä tieto luettu jenkkifoorumilta. Omasta 400000 ajetusta ei ole vielä pettänyt. Öljyä kyllä vuotaa koneesta vähän joka puolelta. LJ:ssä kannattaa kurkata pulputtaako syylärissä. Kansivikoja noissa on ollut. LJ:ssä myös käynnistyvyys ja käyntiääni, meinaa hapertua polttoainelinjat ajan kanssa. Mitään ylitsepääsemätöntä noissa ei yleensä ole jos osaa hitsata ja pysyy avaimet käsissä.
|