Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 02.02.2005, 11:54
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moi.

Sellaista vaan kyselisin kun on tullut maastoajoa harrastettuun jonkun verran
ja nyt tuli hankittuun series 3 lantikka.

Niin miten hyvän menijän tästä series 3:sta saa tai kannattaako
alkaa laittaa rahaa kiinni kun sitä tosiaan näköjään joutuu laittamaan
ennenkuin kaikki on kohdallaan.
Ainakin tuntuu että koneen teho sais olla vähän isompi kuin mitä
se 2,3dieselissä on.
Niin ja Miten yleensäkin nää series lantikat pärjää tuolla ajoissa?
Vaihtoehtona oon miettiny jos vaihtais Rangeen mutta onko se sitten
parempi vaihtoehto tai ehkä joku muu?
Osaisko joku sanoa kokemuksella ratkaisun tähän pulmaan.

Note! This message was posted anonymously!
Pitkä vai pätkä lantikka?? Paku vai maasturi?? Millaista ajoa meinaat ajella?? Millaisia ominaisuuksia pitäisi autosta löytyä?? Pitääkö saada muutokset leimattua??

Laita Roverin ehjä V8 nokalle ja jos mahtuu, niin jatkoks automaatti (eli tekniikka esim rangesta) ja alle vahvemmat akselit (BJ tai vaikka Volvon portaalit jos haluat olla radikaalimpi) ja tietty isommat karkeat renkaat (Super Swamper mallisarjastosta).




<center>---------------------------------------


OFFIVARUSTEEN TALVI EKSYTYS 5-6.2.2005 PORNAISISSA JA SIPOOSSA

"ÄLÄ OLE WANNABEE OFFARI, VAAN LÄHDE MUKAAN"</center>

Vastaa lainaten