Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 10.02.2016, 13:03
estate estate ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.11
Sijainti: Kyyjärvi
Viestit: 106
Perusasetus

Noilla oireilla vika on aika hankala paikantaa.

Se "viriboksi" on ns. evry mod, joka antaa lisää kakkua koneelle ja voi siksi rynkyttää pienillä ahdoilla. Vaihtoehtona joka sen boksin poistaminen, avaaminen ja vastuksen vaihto, pumpulle ns. antihammermod tai tietokoneeseen kiinni ja iq-arvoa isommaksi. Joissakin bokseissa tuo rynkytys on ominaisuutena.

Tai sitten vitosen suuttimesta mennyt neulanliiketunnistin, jos liittimen irrottamalla ei rynkytä niin vika löytyi.

Tai moottorinohjauksen lämpöanturi viallinen (luulee moottorin olevan kylmä), ilmamäärämittari viallinen, tai ahtopainesoleinoidi viallinen. Ilmamäärämittaivikaa voi kokeilla irrottamalla sen töpselin ja käymällä testiajolla, jos pelaa paremmin töpseli irti mittari viallinen. Joissakin tapauksissa on auttanut kun on käyttänyt moottorinohjausboksin liittimen irti ja putsannut.

Rankka musta savu kertoo, että kone saa liian vähän ilmaa suhteessa löpön määrään.

Ja ne naftavuodot on hyvä korjata. Mulla entisessä T4:ssa suuttimien paluuletkujen vuoto aiheutti pientä ravistusta tyhjäkäynnillä, mutta ne kyllä haistoikin, että vuotivat.
Vastaa lainaten