Viestiketju: Ab3:n seepra RJ
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 08.02.2016, 01:14
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
saako kysyä mikä vika siinä mekaanisessä vimssissä on?
Saa kysyä.. Kai se on vähä tottumusjuttu.

Mulla oli hiluxissa ja LJ:ssä sähkövirveli, ja jotenkin kun mielty käyttää sitä niin HJ:n kohdalla se mekaaninen ei jotenki ollu omaan mieleen. Sama tässä bertassa. Bertassa vielä se, että vinssin kardaani oli kiero ku kaninkyrpä ja ristikot oli ihan moro, eikä niitä jaksanu laittaa. Lisäksi saa noita etuylityksiä niin palijo pois vaihtamalla sähkövirveliin, niin päätös oli melkei yksistään sillä sinetöity.

Mekaaninenhan on hyvä. Ja toisen mielestä täys paska. Onha sähkö vs.mekaaninen molemmissa hyvät ja huonot puolensa ja kaikilla varmasti vielä mielipiteensä siihen päälle.

Tähän topicciin en kaipaa sit sitä puolestajavastaan vinssikeskustelua kun se ei hyödytä mitään eikä teidän kenenkään mielipide loppupeleissä paina mitään sen vinssin kohdalla.. Saatika vaikuta tämän auton rakentamiseen virvelin kohdalla.

turmakaarista?

Vaan tänään saatiin sisätilat färiin. Ja sumplittiin noita turvakaaria, sisälle ofcourse. Mihis kohtaan porukka on pääkaaren sijottanu? Lähinnä mietin tota kiinnitystä koriin, kun toisellapuolen on pahka tankinluukun/putken kohdalla. Myö mietittiin tossa myös, että taidetaan tehdä vähä paksummasta putkesta ja hitsaillaan valmiista putkimutkista se pääkaari. Tällähä ei kuitenkaa ajeta kilpaa kisoissa, missä vaaditaan kaaret. Jos retroissa kävisi joskus? Pääkaarellahan oli sääntö että ei saa valmiista mutkista tehdä? Saahan siitä valmiista mutkista tekemälläki kestävän, kun sulattelee hyvillä säädöillä..
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten