Viestiketju: Offi cross+AKK ?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.02.2016, 21:17
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mase Näytä viesti
Mitä sääntökirjaa sinä luet officrossin osalta?
siis. olen minä nuo offin "omat" lukenu ja nähny, mutta luuletteko rehellisesti, että ne pitää kun AKK herrat alkaa vinkumaan tiukennuksia jollakin tekosyyllä?

ei mene kun vuosi, max 2, kun aletaan vaatimaan leimoja jakkaroihin, kypäriin, kalsareihin ja joka paikkaan. siitähän se eurojen karkaaminen jatkuukin mukavasti, jo tuon 79€/vuosi lisenssimaksun päälle, joka muuten tarvinnee olla myös suunnistusautojen miehistöillä jos täysillä AKK:hon mennään, tulee kivasti lisäkulua jos tiimissä on 4 jannua ja huoltomies.

eli suomeksi, jos ette saa takuita, esim pitkiä sopimuksia, että AKK maksaa kulut harrastajalle sääntömuutoksista aiheutuvien hankintojen osalta, AKK:hon meno on pohjaton kaivo rahanmenon suhteen ja sen tietää jopa itse ko kertsiin kuuluvatkin. käytännössähän tällästen takuiden vaatiminen voi olla esim, että kun auto kerran kisakatsastetaan, niin sillä saa ajaa vanhojen sääntöjen mukasella varustuksella X ajan, vaikka 10v, muuten jatkuva vekslaaminen sääntöjen kanssa aiheuttaa harrastajille todellisen taloudellisen ongelman ja sitä kautta lajin kuolemisen. mikään muu kuin tuollaset uhkasopimukset ei hillitse pikku byrokraatteja kun ne innostuu visioidensa toteuttamiseen huonoin lopputuloksin, se on nähty jo monta kertaa elämän eri osa-alueilla.