vagikokemusta kans
Pasatti '08 ja just se murheenkryyni 2,0 tdi 170-heppainen BMR-kone + kuusipykäläinen DSG. Alussa piti laittaa taksisuharin jäljiltä kaikki tyyppiviat kondikseen eli siirtopumppu, kaikki suuttimet, egr, johtosarjaa putsata/uusia, DSG:n tietokone ja etupäästä alakerran puslia vaihtoon. Omia euroja paloi viitisen tonttua, piirimyyjältä vähän enemmänkin. Ostin 162 tkm ajettuna, pariin sataan mennessä tuo lista oli läpikäyty. Nyt alkaa olla 300 tkm täynnä ja mitään murhetta ei sittemmin ole ollut. Ohjelmoitiin tosin öljynvaihto 15 000 välille heti aluksi ja Castrolin tavaraa, loppui lisäöljyn pyynnötkin. DPF kerran poltettu väkisin kun rouva sahaa kaupungissa, mutta yleensä matka-ajoakin tulee riittävästi. Ajoltaan yksi mieleisimmistä mitä oon omistanut.
|