Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT
Meinaatko, että välitysten vaihto oikeasti lisäis vetopainoja?? Olis eka kerta kun kuulen että onnistuis, kun tähän asti on katsottu vetopainot sen tyyppitarkastusnumeron mukaan. Mielenkiintoista seurata....
|
Mutta minäkin seuraan suurella mielenkiinnolla tämän etenemistä....
JOS olisi jonkin yrityksen maahantuoma, ja akesta/trafista löytys k.o maahantuojan lappu, että tuolla ja tuolla perävälityksellä ja vaihteistolla vetokyky 2700 kg, niin onistumisen prosentit olisi 50/50?
Mutta jos mennään tyyppihyväksynnän, taikka "puretaan valmistekoodista/numerosta" niin tuon 2700 kg koukun saaminen on aika epätodennäköistä... Mutta VOI olla mahdollista. (jopa EU suomessa)
-> siis se win koodi pysyy samana, josta painot otetaan, vaikka teet mitä! toki suomessa voidaan soveltaa myös em. pienempiä painoja