Noista ledien ja xenonien häiriöistä pääsee aika kivasti eroon kun kattoo mitä ostaa. Ainakin omien kokemusten perusteella
tälläsillä ballasteilla oleva muutossarja antoi ihan Simonaan häikkää, kun taas
tälläsillä ballasteilla häiriöt olivat huomattavasti vähäisempiä.
Pakkivaloina mulla on sellaset joka nurkassa karkkirahoilla myytävät 'motonetledit' ja pakin kun pistää päälle niin laa rupee kohisemaan vailla tolkun määrää, mutta neljä kappaletta Hellan €€€mallin ledejä taas eivät aiheuta lälläriin minkäänlaista meininkiä.