Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 03.02.2016, 18:08
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Noista ledien ja xenonien häiriöistä pääsee aika kivasti eroon kun kattoo mitä ostaa. Ainakin omien kokemusten perusteella tälläsillä ballasteilla oleva muutossarja antoi ihan Simonaan häikkää, kun taas tälläsillä ballasteilla häiriöt olivat huomattavasti vähäisempiä.

Pakkivaloina mulla on sellaset joka nurkassa karkkirahoilla myytävät 'motonetledit' ja pakin kun pistää päälle niin laa rupee kohisemaan vailla tolkun määrää, mutta neljä kappaletta Hellan €€€mallin ledejä taas eivät aiheuta lälläriin minkäänlaista meininkiä.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten